استانداردهای تبلیغاتی انگلستان استفاده از فیلترها را هنگام تبلیغ محصولات زیبایی منع می کند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ اگر استانداردهای تبلیغاتی انگلستان تصمیم گرفتند که تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی باید در هنگام تبلیغ محصولات زیبایی از فیلترها جلوگیری کنند در صورتی که چنین فیلترهایی “ممکن است در اثری که محصول قادر به دستیابی به آن است ، اغراق کنند” است.

جزئیات این حکم در پاسخ به شکایتی مطرح شد که علیه دو داستان اینستاگرامی از Skinny Tan در ژوئیه سال 2020 ارسال شده است. در این گزارش گزارشی از تأثیرگذار الی نوریس وجود داشت که شامل تصویری از صورت و شانه های وی و عنوان بود و در حال ستایش محصولات Skinny Tan است. . شاکی معتقد بود که فیلتر اینستاگرام که در این ماجرا استفاده می شود ، در مورد محصول آرایشی تبلیغ شده اغراق می کند و بنابراین گمراه کننده بودن تبلیغات را به چالش می کشد.

چرا؟ ASA گفت ، اگرچه استفاده از فیلتر در تبلیغات ذاتاً مسئله ساز نیست ، اما تبلیغ کنندگان محصولات آرایشی باید مراقبت ویژه ای داشته باشند تا مبالغه نکنند یا در غیر این صورت مصرف کنندگان را در مورد محصول تبلیغ شده گمراه کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>