این به ما مربوط است: Dove با برداشتن برگه مدل ها ، به مارک های دیگر تشویق می کند تا تبلیغات متنوعی انجام دهند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ Dove پیشنهاد می کند مدل های خود را برای نمایش در تبلیغات برای مارک های دیگر بپردازد تا بتواند بازاریابی فراگیرتر را تشویق کند.

جزئیات مارک متعلق به یونیلور با نوشتن نامه ای سرگشاده ، رقبا را به استفاده رایگان از مدل های زیبایی واقعی خود از Project #ShowUs دعوت کرده است. در هر تماس انتخاب بین المللی ، مدل ها یک پیام ساده را حمل می کنند: “اگر من را انتخاب کنی ، و من را همانطور که هستم نشان دهی ، Dove هزینه هزینه ظاهر من را پوشش می دهد”.

دوو ، و همچنین Krispy Kreme و Nedbank ، مارک های وابسته به Unilever Magnum و Cif نام تجاری زیبایی را پیشنهاد داده اند.

چرا؟ این برند اظهار داشت که زیبایی واقعی سزاوار دیده شدن و جشن گرفتن در رسانه ها ، تبلیغات و همه زمینه های زندگی است. همانطور که سوفی ون اتینگر ، معاون جهانی رئیس جمهور ، توضیح می دهد ، “بیش از 60 سال ، داو برای نشان دادن زیبایی واقعی اقدام کرده است – برای از بین بردن کلیشه ها. ما از تحقیقات می دانیم که اگر زنان احساس نمایندگی نکنند ، می تواند آنها را از رسیدن به توانایی های بالقوه خود باز دارد.

“با ارائه مارک ها و شرکت ها ابزاری برای نشان دادن نمایش متنوع تر از زیبایی ، ما در تغییر نحوه نمایش زنان کمک می کنیم ، که اثبات می شود تأثیر مثبتی بر احساس اعتماد به نفس زنان در ظاهر خود دارد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>