
[ad_1]
چه؟ بر اساس گزارشی از وال استریت ژورنال ، خرده فروش آمریکایی Target با افزایش 20 درصدی درآمد سال مالی ، از شیوع ویروس COVID-19 سود برده و به 93.6 میلیارد دلار رسیده است.
جزئیات فروش قابل مقایسه از فروشگاه ها و تجارت الکترونیکی ، که حداقل 12 ماه به پایان 30 ژانویه ادامه دارد ، 21 درصد افزایش یافته است ، در حالیکه درآمد خالص در سه ماهه اخیر به 1.38 میلیارد دلار رسیده است ، در حالی که 66 درصد در سال گذشته افزایش یافته است.
تجارت الکترونیکی سالانه افزایش داشت و 18 درصد فروش از طریق فروش دیجیتال حاصل می شد – 8.8 درصد افزایش.
چرا؟ رونق تقاضا برای خدمات آنلاین برای افزایش فروش ، از جمله تحویل و تحویل در همان روز ، اعتبار یافت.
به همین ترتیب ، این شرکت 95 درصد از فروش فروشگاه های سال گذشته از جمله خریدهای داخل فروشگاه و سفارشات آنلاین انجام شده توسط فروشگاه ها را به دست آورده است. این مدل تجاری و همچنین افزایش تقاضا برای مواردی از قبیل دکوراسیون منزل ، دستمال توالت و غذا باعث شده است Target در طی GVC سهم بازار را بدست آورد.
مدیر عامل شرکت برایان کرنل گفت ، “پس از سالها سرمایه گذاری برای ساخت یک مدل تجاری با دوام ، مقیاس پذیر و پایدار ، در سال 2020 شاهد رشد بی سابقه ای بودیم.”
هدف قرار است با بازسازی فروشگاه ها و سرمایه گذاری های اضافی در طول سال 2021 ادامه فعالیت داشته باشد ، زیرا فعالیت های ناشی از شیوع همه گیر را متوقف کرده است.
Leave a reply