تحقیقات Shiseido نشان می دهد که پوست خوب برابر با برداشت خوب است

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ شیزیدو نتایج یک پروژه تحقیقاتی مشترک با انستیتوی ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات را فاش کرده است که می خواست به طور علمی بررسی کند که آیا درخشندگی صورت بر جذابیت صورت تأثیر می گذارد یا به دیگران تأثیر خوبی می دهد. هشدار خراب کننده ، این کار را می کند.

جزئیات این مطالعه همچنین نتیجه گرفت که درخشندگی پوست نیز احساس جوانی ایجاد می کند ، به طور متوسط ​​سه سال ظاهر صورت را از بین می برد.

این مطالعه از 160 شرکت کننده زن در دهه 30 تا اواخر 40 خواست که با استفاده از 10 معیار ، مانند جذابیت ، دوست داشتن ، سلامتی ، خستگی ، هنگام ثبت تصاویر از چهره همان زن ، برداشت خود را ثبت کنند. نتایج نشان داد که تصویر صورت با بازتاب نور مطلوب ترین تأثیر را دارد.

چرا؟ تاکنون ، این نظریه که درخشندگی پوست صورت تأثیر مثبتی می دهد فقط یک تئوری بود ، اثبات نشده بود. نتایج را می توان در آینده مراقبت از پوست ، آرایش و رشد دیجیتال اعمال کرد. این شرکت گفت: “Shiseido از این نتایج مطالعه در طراحی محصولات مراقبت از پوست و آرایش پایه استفاده خواهد کرد که به ایجاد” پوست درخشان “و تأثیر مثبت در سناریوهای مختلف ارتباطی کمک می کند و همچنان محصولات آرایشی با ارزش عاطفی بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.” بیانیه.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>