جهان پس از: فروش محصولات نیمه تمام ؛ الگوها و دستور العمل ها

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


مدت هاست که فروش دقیق محصولات تمام شده تنها منبع درآمد صنعت مد و لوازم آرایشی است. این صنایع از نظر محصولات نهایی به محصولات نیمه تمام تغییر خواهند کرد: الگوهای مد ، دستورالعمل های روتوش مد و دستورالعمل های محصولات آرایشی. محصولات گران قیمت ساخته شده توسط خود مصرف کننده در خانه خود با مواد و مواد محلی. یک چرخش کامل برای صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی: بدون هزینه حمل و نقل ، بدون سو abuse استفاده از کارگران ارزان قیمت خارج از کشور. مصرف کننده The World After آماده تغییر است.

هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی یا مد ، در هر بخش از بازار ، محصولی از مواد و مواد تشکیل دهنده از سراسر جهان ساخته می شود. یک قطعه لباس ممکن است پارچه خود را از ترکیه تهیه کند که از پشم در پرو ساخته شده و در بنگلادش مونتاژ شده و به غرب بازگردانده می شود. در محصولات آرایشی ، مواد تشکیل دهنده از سراسر جهان نیز وجود دارند. این یک زنجیره تولید شنیع است که همه به طور عادی پذیرفته اند.

هزاران سال است که تولید محصولات خودتان در لوازم آرایشی امری عادی است. خط چشم تا مصر باستان از زغال چوب یا مواد معدنی و لوسیون از موم و رزین تهیه می شد. حتی کمتر از صد سال پیش ، آرایش به بازار عرضه نمی شد. هنرمندان گریم در هالیوود با الهام گرفتن از دوران باستان ، مانند ساخت ریمل مژه و ابرو به سبک مشابه محصولات مصری ، آرایش خود را انجام دادند.

وقتی به صنعت غذا نگاه می کنیم ، دستور العمل ها استاندارد هستند. به طور گسترده ای پذیرفته شده است که سرآشپزهای برجسته دستوراتی را با خوشحالی اسرار خود را به شما نشان می دهند. آنها از از دست دادن پول یا “کپی کردن” کارشان به جای بازدید از رستورانشان نمی ترسند. آنها با نشان دادن چگونگی تهیه محصولات تازه و زیبا از مواد اولیه محلی ، به مصرف کنندگان افتخار می کنند.

در محصولات آرایشی و بهداشتی ، صنعت می تواند دستورالعمل های لازم برای محصول را تهیه کند تا مصرف کنندگان بتوانند آن را در خانه با مواد اولیه محلی تهیه کنند. دستورالعمل ها را می توان همراه با بطری همراه با آرم شرکت یا حتی یک آرم شخصی یا حروف اول برای هر مصرف کننده بسته بندی کرد.

به جای فروش لباس ، طراحان مد سطح بالا می توانند به جای فروش الگوها تمرکز کنند. یک بارگیری را به یک الگو ارائه دهید یا آن را مستقیماً از طریق پست برای مصرف کننده ارسال کنید تا او بتواند محصول خود را بسازد. پارچه ها را می توان از طریق خانه مد تهیه کرد یا به صورت محلی برای مصرف کننده خریداری کرد. حتی می توان آن را با پارچه های بازیافتی از محصولات یا لباس های قدیمی تهیه کرد. مصرف کننده می تواند قطعه را خودش درست کند یا به خیاط مراجعه کند.

ما قبلاً مفهوم فروش محصولات نیمه تمام را که در تاریخ اخیر با الگوهای معروف Vogue “Sew The Look” استفاده شده بود ، دیده ایم که در آن طراحان سطح بالا مانند YSL و Christian Dior الگوهای خاص خود را برای دوختن شما در خانه یا محلی تهیه کرده اند. خیاط.

با تأمین محصولات نیمه تمام ، زنجیره آلودگی را از بین ببرید. الگوها و دستورالعمل ها به جای یک محصول نهایی.

برای جزئیات بیشتر ویدئو توسط The Lady را به صورت Blu مشاهده کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=R4vul3_7EK0

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>