حلقه و اولتا پلت فرم زیبایی پایدار را راه اندازی می کنند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ خرده فروش زیبایی آمریکایی Ulta همکاری خود را با Loop از طریق راه اندازی یک وب سایت جدید به نام www.loopbyulta.com گسترش داده است ، که به مشتریان امکان می دهد محصولات زیبایی و مراقبت های شخصی را در بسته بندی های با دوام و پایدار خریداری کنند که دوباره پر شده و دوباره استفاده می شوند.

جزئیات مصرف کنندگان قادر به خرید اقلام از مارک هایی مانند Burt’s Bees و Mad Hippie خواهند بود. هنگام سفارش سفارش ، خریداران مبلغی را در هر بسته واریز می كنند كه پس از برگشت از طریق خدمات تحویل رایگان ، مبلغ قابل استرداد است.

تام سزاکی ، بنیانگذار و مدیرعامل ، Loop و TerraCycle ، گفت: “مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در جستجوی گزینه هایی با مسئولیت محیط زیست بیشتر در این گروه هستند و این همکاری راه حل ساده و راحت را برای آنها فراهم می کند.”

چرا؟ این شرکت ها در تلاشند 120 میلیارد واحد بسته بندی که سالانه در سطح جهان در صنعت لوازم آرایشی تولید می شود را با ابتکار عمل به حداقل برسانند.

دیو کیمبل ، رئیس جمهور ، اولتا بیوتی ، گفت: “همانطور که ما در تلاشیم تا آگاهانه و آگاهانه ترین انتخاب محصولات را به میهمانان خود ارائه دهیم ، این همکاری در نوع خود با پیشگامان در Loop در نوع خود یک گام مهیج در سفر ما است. ما مشتاقانه منتظر هستیم که میهمانان ما Loop by Ulta Beauty را در آغوش بگیرند ، زیرا همه ما با هم کار می کنیم تا میراثی ماندگار برای دنیای خود ایجاد کنیم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>