داگلاس رکورد فروش تعطیلات آنلاین را ثبت کرد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ داگلاس اعلام كرد كه فروش تجارت الكترونيكي آن در سه ماهه اول مالي 2020/1 بيش از 74 درصد افزايش يافته است. در سه ماه منتهی به 31 دسامبر ، فروش گروهی به رغم انسداد شدید در بازارهای اصلی آن در آستانه کریسمس به 1.2 میلیارد یورو رسید که 7.1 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت.

جزئیات در واقع ، در سال 2020 ، زنجیره عطرسازی آلمان برای اولین بار در یک سال تقویمی بیش از 1 میلیارد یورو فروش تجارت الکترونیکی ایجاد کرد ، در حالی که 37 درصد از فروش گروهی در سه ماهه کریسمس به صورت آنلاین انجام شده است. در آلمان بیش از نیمی از فروش آن از طریق کانال دیجیتال انجام شد.

“قفل شدن و اقدامات ملی ویروس کرونا در اواسط تجارت کریسمس تأثیر زیادی در هفته های سال داشت که معمولاً بیشترین فروش را تا حد زیادی انجام می دهد. با تشکر از تجربه ای که از موج تاج به دست آوردیم ، تقریباً تأثیرات منفی آن را خوب کردیم ، زیرا داگلاس از تابستان روز به روز در تجارت الکترونیکی شتاب بیشتری می گیرد. ”(تینا مولر ، مدیرعامل گروه داگلاس)

چرا؟ مولر توضیح می دهد ، “ما از تجربه بدست آمده در اولین قفل استفاده كردیم و با استراتژی # FORWARDBEAUTY.DigitalFirst ، به گسترش تجارت آنلاین در طی موج دوم تعطیلی ادامه دادیم. به این ترتیب ما به دلیل حضور پررنگ آنلاین ، تأثیرات منفی فروش ناشی از قفل شدن در زمان فعالیت کریسمس را تا حد زیادی جبران کرده ایم.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>