درآمد یاتسن در سال 2020 72.6 درصد افزایش یافته است

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ شرکت زیبایی چینی یاتسن نتایج سال 2020 را گزارش کرده است ، با درآمد خالص 72.6 درصد به 53/5 میلیارد RMB (802.0 میلیون دلار آمریکا) رسیده است. این افزایش در درجه اول به دلیل رشد در حجم فروش محصولات زیبایی به لطف افزایش تعداد مشتریان صورت گرفت.

جزئیات در اولین نتایج سه ماهه خود از زمان عرضه اولیه ، جزئیات درآمد خالص در سه ماهه منتهی به 31 دسامبر سال 2020 ، 71.7 درصد افزایش یافت و به 96/1 میلیارد میلیارد RM (سالیانه 300.6 میلیون دلار آمریکا) رسید.

شرکت مادر Perfect Diary ، Little Ondine ، Abby’s Choice و Galenic ، Yatsen حاشیه رشد خود را برای سه ماهه چهارم سال 2020 66.3 درصد اعلام کرد ، در حالی که 62.7 درصد در سال گذشته بود. مشتریان مستقیم به مصرف کننده در سه ماهه چهارم سال 2020 از 11.0 میلیون در سه ماهه چهارم 2019 با 30.9 درصد افزایش به 14.4 میلیون نفر رسیده است.

ضرر عملیاتی Q4 در مقایسه با درآمد حاصل از عملیات 71.5 میلیون RMB برای سه ماهه چهارم سال 2019 ، 53/1 میلیارد RM بود.

چرا؟ گفته می شود محبوبیت C-beauty کاتالیزوری برای رشد بوده و به این شرکت فرصت داده تا گزینه های خود را گسترش دهد.

جینفنگ هوانگ ، بنیانگذار ، رئیس و مدیر عامل شرکت یاتسن ، گفت: “محبوبیت روزافزون مارک های زیبایی چینی داخلی ، فرصت های بی سابقه ای را در اختیار ما قرار می دهد که از پس موقعیت های خوبی برخوردار هستیم. با خرید چندین مارک مجزا برای مراقبت از پوست و همکاری ما با Sensient Technologies ، ما در حال ارائه مجموعه کامل محصولات به مشتریان خود هستیم.

“در حالی که ما همچنان به نوآوری و کیفیت تمرکز می کنیم ، تلاش های ما در گسترش فروشگاه های آنلاین آفلاین ارزش بیشتری برای مشتریان ما ایجاد می کند و باعث تعامل و وفاداری بیشتر برند می شود. در سال 2021 ، در حالی که مشتری به سفر خود در زمینه کشف زیبایی ادامه می دهد ، ما مشتاقانه منتظر معرفی رژیم های موثر مراقبت از پوست و مواد آرایشی جدید رنگی هستیم که متشکل از یک آرایه حتی کاملتر از رنگ و بافت است. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>