دیگر طبیعی نیست: یونیلور از ماموریت زیبایی مثبت رونمایی کرد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ به عنوان بخشی از یک چشم انداز و استراتژی جدید زیبایی مثبت ، یونیلور اعلام کرده است که کلمه “طبیعی” را از تمام بسته بندی ها و تبلیغات مارک های زیبایی و مراقبت شخصی حذف می کند.

جزئیات چشم انداز و استراتژی زیبایی مثبت شامل مجموعه ای از تعهدات است که هدف آنها به چالش کشیدن آرمان های زیبایی باریک است. علاوه بر حذف کلمه “طبیعی” ، سازنده Dove همچنین متعهد شده است که به تغییر دیجیتال در شکل بدن ، اندازه ، نسبت یا رنگ پوست در تبلیغات تجاری خود پایان دهد و BMI سرمایه گذاری شده در ارتباطات هدفمند را افزایش دهد تا تعداد تبلیغاتی که نمایانگر افرادی از گروههای مختلف است که کمتر از آنها نمایندگی دارند.

سانی جین ، رئیس آرایشی و مراقبت شخصی گفت: “با داشتن یک میلیارد نفر روزانه از محصولات زیبایی و مراقبت شخصی ما ، و حتی بیشتر دیدن تبلیغات ما ، مارک های ما این قدرت را دارند که واقعی زندگی مردم را تغییر دهند. “به عنوان بخشی از این ، ما متعهد هستیم که با هنجارها و کلیشه های مضر مقابله کرده و یک تعریف گسترده تر و کاملاً گسترده تر از زیبایی را شکل دهیم. “ما می دانیم که حذف” نرمال “از محصولات و بسته بندی تنها مشکل را برطرف نمی کند ، اما این یک گام مهم به جلو است. این فقط یکی از تعدادی از اقداماتی است که ما به عنوان بخشی از چشم انداز زیبایی مثبت خود انجام می دهیم ، که هدف آن نه تنها صدمه کمتر ، بلکه سود بیشتر هم برای مردم و هم برای کره زمین است. “

چرا؟ یونیلور گفت ، این ابتکار برای متحد کردن تولید کننده محصولات زیبایی و مراقبت های شخصی تولید کننده FMCG مستقر در انگلستان برای رشد و ایجاد دوره جدیدی از زیبایی است که از عادلانه تر ، شامل و پایدارتر است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>