
[ad_1]
چه؟ طبق گزارشی که وال استریت ژورنال منتشر کرده است ، گفته می شود که Procter & Gamble با گروهی از شرکت های فن آوری و گروه های تجاری چینی همکاری کرده است تا ابزاری برای جمع آوری داده ها که از نظر ابزارهای جدید حریم خصوصی اپل نفوذ ناپذیر است ، تولید کند.
جزئیات ویجت از فناوری “اثر انگشت دستگاه” ، ملقب به CAID ، برای جمع آوری داده های کاربر آیفون از طریق یک الگوریتم به منظور هدف گیری بهتر تبلیغات استفاده می کند.
اپل ، که به دلیل “انتخاب در” جدیدی که کاربران را مجبور به اجازه ردیابی برای هرگونه ردیابی می کند ، آغاز کرده است ، اعلام کرده است که هر برنامه ای را نقض خط مشی های خود ممنوع می کند.
چرا؟ این روزنامه ادعا می کند که شرکت دخیل FMCG ایالات متحده در توسعه CAID بخشی از یک استراتژی گسترده تر برای دور زدن محدودیت های جمع آوری اطلاعات است.
Leave a reply