
[ad_1]
چه؟ Shiseido استراتژی میان مدت تا بلند مدت جدیدی را به نام WIN 2023 و Beyond تدوین کرده است که خلاصه ای از استراتژی اساسی آن برای سه سال تا 2023 و چشم انداز آن تا 2030 و بعد از آن را بیان می کند.
جزئیات تولید کننده J-beauty با Skin Beauty به عنوان تجارت اصلی خود تحول اساسی در تجارت ایجاد خواهد کرد و قصد دارد تا سال 2030 به عنوان رهبر جهانی در این زمینه شناخته شود و همچنین تبدیل به “یک شرکت سلامتی شخصی زیبایی” شود.
با توجه به عدم اطمینان فعلی ، Shiseido تمرکز خود را از رشد تجارت از طریق گسترش فروش به سودآوری و جریان نقدی برای سه سال آینده تغییر می دهد ، و 2021 را به عنوان زمان تمرکز بر اصلاح ساختاری تعیین می کند. سال 2022 برای بازگشت مجدد مسیر رشد و 2023 به عنوان سال بهبود کامل شرکت ، با فروش 1 تریلیون پوند و حاشیه سود عملیاتی 15 درصد مشخص شده است.
چرا؟ J-beauty امیدوار است با مهار حرکات پررونق مراقبت از پوست و سلامتی ، بتواند از ضربه ای که همه گیر به آن وارد کرده است ، بازیابی کند.
Leave a reply