موجی 30 درصد از رد پای فروشگاه را به غذا اختصاص می دهد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ بر اساس گزارشی که توسط Nikkei Asia منتشر شده است ، موجی در حال آماده سازی راهروی مواد غذایی خود در یک بخش است. خرده فروش متعلق به ریوهین کیکاکو ، که به کالاهای خانگی معروف است ، تا یک سوم کف فروش فروشگاه های جدید را به غذا اختصاص خواهد داد.

جزئیات مارک سبک زندگی ژاپنی قصد دارد میوه و سبزیجات با منبع محلی ، نان تازه پخته شده و جعبه های بنتو را به فروش برساند ، با برنامه ریزی حدود 50 فروشگاه تا آگوست سال آینده.

چرا؟ نیكی گزارش می دهد ، متخصص ذخیره سازی امیدوار است كه با تأكید جدید بر مواد غذایی ، مشتریان بیشتری را ترغیب كند و مشتریان را ترغیب كنند كه هر هفته نسبت به متوسط ​​ماهانه یا دو هفته به فروشگاه قدم بگذارند ،

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>