هرمس به لطف تقاضای زیاد چین شاهد رشد 16 درصدی فروش در Q4 است

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ هرمس انتظارات خود را برای رشد 16 درصدی فروش در سه ماهه آخر سال 2020 کاهش داده و درآمد تلفیقی را به 6389 میلیون یورو برای سال رسیده است که 6 درصد با نرخ ثابت ارز کاهش یافته است.

جزئیات مارک تجاری پشت Birkin با “عملکرد چشمگیر در آسیا و ژاپن” در سراسر شبکه فروشگاهی خود و همچنین راه اندازی یک سیستم عامل دیجیتال جدید در آسیا ، با “رشد بسیار بالا در فروش تجارت الکترونیکی” ، نتایج خود را افزایش داد.

فروش کالاهای چرمی و زین فروشی در سه ماه پایانی سال 18 درصد شتاب گرفت ، در حالی که واحد آماده به کار شاهد افزایش 12 درصدی فروش بود و ساعتها و جواهرات مسیر صعودی خود را ادامه دادند و به ترتیب 28 و 56 درصد رشد کردند. عطر و زیبایی تنها دسته ای بود که به دلیل ادامه تراکم جریان گردشگران ، 19 درصد کاهش در فروش در سه ماهه گذشته داشت.

چرا؟ Axel Dumas ، رئیس اجرایی هرمس ، گفت ، “استحکام نتایج ما نشان دهنده مطلوبیت مجموعه های ما و چابکی مدل کار ساخت ما است. من به کار انجام شده توسط همه کارمندان هرمس ، که شجاعت ، همبستگی و تعهد خود را نشان داده اند ، افتخار می کنم و از مشتریان ما برای وفاداری آنها در سراسر جهان تشکر می کنم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>