
[ad_1]
چه؟ بر اساس گزارشی که Live Mint به نقل از ارقام منتشر شده توسط آژانس رسانه ای Zenith منتشر کرده است ، پیش بینی می شود هزینه تبلیغات در بخش های زیبایی تا سال 2022 سالانه 7.6 درصد رشد کند.
جزئیات Zenith می گوید ، رشد هزینه تبلیغات در سال 2020 بسیار ناچیز بود ، اما انتظار می رود هند به دلیل تقاضای زیاد مصرف کنندگان لوازم آرایشی ، عطر ، مراقبت از مو و مراقبت از پوست ، بهبود جهانی را به همراه داشته باشد.
انتظار می رود هزینه دیجیتال منجر به افزایش شود ، در حالی که مارک های دیگر کانال های دیگر را برای تأمین بودجه افزایش می دهند – انتظار می رود هزینه تلویزیون 1.2 درصد در سال کاهش یابد ، در حالی که مجلات شاهد کاهش 12.4 درصدی از سهم خود هستند.
چرا؟ جاناتان بارنارد ، رئیس پیش بینی Zenith ، در Livemint توضیح می دهد ، “رشد زیبایی و تبلیغات لوکس شخصی از بازار عقب می ماند در حالی که مصرف کنندگان در مورد سفرهای عمومی و ملاقات های شخصی احتیاط می کنند. اما با سرمایه گذاری در فناوری دیجیتال که تجارت الکترونیکی را در قلب فعالیت های خود جای می دهد ، با افزایش تقاضا ، برندها خود را برای رشد سریع تر معرفی می کنند. “
Leave a reply