کائو کلمه “سفید کردن” را از همه محصولات حذف می کند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ مارک زیبایی ژاپنی Kao در نتیجه جنبش Black Lives Matter کلماتی مانند “سفید کردن” و “روشن شدن” را از محصول خود حذف کرده است.

جزئیات گفته می شود اولین شرکت ژاپنی است که کلمه “bihaku” – که به عنوان “سفید زیبا” ترجمه شده است ، در عوض شروع به استفاده از کلمه روشن کردن کرده است.

با حذف کلمه از همه محصولات جدید از این ماه ، این برند بیان می کند که طی چند سال دیگر از همه محصولات حذف خواهد شد.

چرا؟ علی رغم اینکه تقاضا برای محصولات سفیدکننده در بازار آسیا همچنان پابرجاست ، کائو راه بزرگان مانند Unilever و L’Oréal را دنبال می کند که در پی جنبش Black Lives Matter شرایط را کنار گذاشتند.

یوشی هیرو موراکامی ، یک مدیر اجرایی مدیر عامل ، گفت: “ما این تصمیم را پس از بحث در مورد تعهد خود به تنوع گرفتیم. ما نمی خواستیم از این اصطلاح استفاده کنیم بهاکو برای ارسال پیام اینکه پوست روشن تر است. “

به گفته Nikkei Asia ، اقدام كائو برای دربرگرفتن از برچسب گذاری در گذشته با استفاده از پاسخ “نمی دانم” و “هیچ كدام” به سوال شبیه ساز آرایش گوشی های هوشمند در مورد جنسیت اضافه شده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>