کوتی پرچمدار زیبایی گوچی را در غرفه لوکس Tmall افتتاح کرد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ کوتی از افتتاح پرچمدار زیبایی گوچی در غرفه لوکس Tmall علی بابا خبر داد.

جزئیات این فروشگاه دیجیتال محصولات گوچی بیوتی را با بیش از 770 میلیون مصرف کننده چینی متصل می کند و این برند را قادر می سازد تا میزان دسترسی و تعامل خود را در بازار لوکس چین به طور قابل توجهی افزایش دهد.

گیلهم سوش ، مدیرعامل Coty در چین گفت: “2021 یک سال فوق العاده مهم برای گوچی بیوتی در چین است و ما برنامه های بسیار جاه طلبانه ای برای رشد نام تجاری و تقویت بازار لوکس داریم.” “علاوه بر موقعیت رهبری در عطر و بوی و مجموعه ای از رژلب های نمادین ، ​​ما اخیراً اولین پایه تجاری را برای ارائه طیف سایه ای مناسب برای مصرف کننده چینی راه اندازی کرده ایم – محصولی که انتظار داریم واقعاً مورد توجه این مخاطبان قرار گیرد. اکنون ، با راه اندازی پرچمدار کاملاً معروف گوچچی بیوتی Tmall ، ما ردپای آجر و ملات خود را که قبلاً قوی بوده است ، تکمیل می کنیم ، این امر باعث می شود خریداران چینی با نام تجاری سریع تر ، نرم و مطمئن تر شوند ، یک تجربه بی نظیر زیبایی گوچی را تجربه کنند و از این محصولات برجسته لذت ببرند. “

چرا؟ Sue Y. Nabi ، مدیر ارشد اجرایی Coty ، گفت: “محصولات خرده فروشی لوازم آرایشی و بهداشتی و بهداشتی Coty در چین در سه ماهه گذشته بیش از 40 درصد رشد داشته است ، در سال گذشته Gucci Beauty رشد دو رقمی در فروش داشته است. غرفه لوکس Tmall یک پلت فرم برجسته برای ایجاد این عملکرد عالی اخیر است. در فروشگاه گل سرسبد ما مشتاقانه مشتاقانه مصرف کنندگان چینی خود را که علاقه زیادی به زیبایی و مارک های شاخص مانند گوچی دارند ، درگیر می کنیم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>