گروه Hut گزارش افزایش 41.5 درصدی فروش سال مالی 2020 را ارائه داده است

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ گروه Hut در سال 2020 به لطف انتقال همه گیر به کانال های دیجیتال ، درآمد چشمگیر 41.5 درصدی را از 1.14 میلیارد پوند به 1.61 میلیارد پوند افزایش داد.

جزئیات سود ناخالص برای FY2020 برابر با 729.6 میلیون پوند بود که 42.8 درصد رشد نسبت به سال قبل با حاشیه سود ناخالص 45.2 درصد بود.

زیبایی سهم شیر از فروش را تشکیل داده است ، که نمایندگی از 47 درصد است – در مقایسه با 42 درصد سهم سال 2019. در مجموع ، واحد فروش 752 میلیون پوند فروش داشته است که 57 درصد بیشتر از فروش قبلی است. سفارشات مشتری در طول 12 ماه 4.8 میلیون رشد داشته است.

چرا؟ مدیر عامل شرکت متیو مودلینگ اظهار داشت: “ما با اطمینان در سالهای تاریخی تاریخ گروه با موفقیت به سال مالی 21 نزدیک می شویم. من به ویژه به چگونگی واکنش مردم ما در برابر تغییر محیط ، افتخار می کنم و عزم خود را برای ایجاد تفاوت در تمام جنبه های عملیاتی از توسعه محصول جدید ، بازاریابی دیجیتال ، M&A ، تحقق و THG (اکو) نشان می دهم.

“قابلیت های جهانی ساخت مارک D2C و پلتفرم اختصاصی فناوری Ingenuity ما را قادر ساخته است تا هر دو روابط تجاری خارجی و نمونه کارهای تجاری مارک های زیبایی و تغذیه را بیشتر توسعه دهیم. بهره گیری از بسترهای نرم افزاری برای ایجاد یک پایگاه مشتری چشمگیر از مارک های مصرف کننده تراشه های آبی ، برجسته ترین سال بوده است ، که با حمایت از جنبش تشویقی در خط لوله تجارت ابتکاری سال جاری پشتیبانی می شود.

“هدف مدیریت از IPO تغییر گام دسترسی THG به بودجه به منظور استفاده از تغییرات سریع Covid-19 بود. هرچه از سال 2020 پیشرفت می کردیم ، این تغییرات از نظر حجم و مقیاس فرصت های موجود در گروه ، آشکارتر می شوند ، همانطور که توسط c. 400 میلیون پوند از زمان IPO متعهد به خریدها شد ، به ویژه از جمله خرید Dermstore در ایالات متحده.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>