گوچی بیوتی لنز Rouge de Beauté Snapchat را راه اندازی کرد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ گوچی بیوتی برای تبلیغ رژ لب ترکیبی Rouge De Beauté Brillant جدید خود لنز Snapchat را راه اندازی کرده است.

جزئیات این لنز به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از محصولات اصلی مجموعه آرایش ، در حالی که سایه های جدید رژ لب را آزمایش می کنند ، آرایش خود را ایجاد کنند.

اولین لنز زیبایی گوچی ، از طریق چرخ فلک لنز Snapchat و Snapcode در دسترس است.

این تجربه با قرار دادن ماسک خواب بر روی چشم کاربر قبل از انتقال به لنز پایه Fluid De Beaute Fini Natural ، انتقال به سایر محصولات صورت ، گزینه های ریمل زدن و سپس ، در نهایت ، رژ لب جدید آغاز می شود.

چرا؟ در حالی که مارک های زیبایی لوکس همچنان به دنبال ایجاد راه های جدید بازاریابی برای جذب مخاطب ژنرال Z هستند ، لنزهای آزمایشی مجازی Snapchat یک مسیر تبلیغاتی به طور فزاینده ای محبوب است.

مطابق با اعلامیه مطبوعاتی هدف این لنز “ابراز وجود” است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>