AS Watson از هدف اجتماعی و چشم انداز پایداری 2030 خود رونمایی می کند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ گروه واتسون و 13 مارک جهانی خرده فروشی و تولیدی خود از راه اندازی هدف تازه سازی اجتماعی و همچنین چشم انداز پایداری 2030 خبر داده اند.

جزئیات هر مارک ابتکار هدف اجتماعی خاص خود را دارد و علاوه بر این ، این گروه موفقیت جامعه لبخند خود را در رسیدن به شاخص لبخند 1.8 میلیون تا اعتدال بهاری (20 مارس) 2021 جشن می گیرد و متعهد شده است 180 اقدام مراقبتی را در سراسر جهان ترتیب دهد برای اضافه کردن معنای آن به 180هفتم جشن سالگرد

در همین حال ، مأموریت پایداری این گروه اهداف مشخصی را برای سال 2030 تعیین می کند ، از جمله کاهش 30 درصدی شدت برق در مقایسه با میزان پایه 2015 ، کاهش 40 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای و حذف بسته بندی های غیرضروری ، جلوگیری از بسته بندی بیش از حد و حذف تدریجی PVC و همچنین با آستانه 20 درصد محتوای پلاستیکی بازیافتی در بسته بندی های پلاستیکی تا سال 2025.

چرا؟ مالین Ngai ، مدیر CO از گروه W Watson Group و مدیر عامل AS Watson (آسیا و اروپا) ، توضیح می دهد ، “ما به عنوان بزرگترین خرده فروش بین المللی بهداشت و زیبایی در جهان ، احساس مسئولیت زیادی داریم که با انجام کارهای جهانی خود ، جهان بهتری ایجاد کنیم. هدف اجتماعی ما “لبخند زدن بر چهره مشتریان” یک ارزش اصلی برای تجارت ماست و ریشه عمیق در میراث ما دارد ، از دادن داروهای رایگان به نیازمندان در روزهای اولیه تا محافظت از سلامت مردم در برابر COVID-19 با تولید ماسک های پزشکی و حمایت از برنامه های واکسیناسیون. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>