AS Watson: فیزیکی را در مقابل آنلاین فراموش کنید. O + O استاندارد جدید خرده فروشی است

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ AS واتسون اعلام کرده است که از O2O (آنلاین به آفلاین یا بالعکس) دور شده و O + O (آفلاین به علاوه آنلاین) را به عنوان اصلی ترین استراتژی تجارت خود در پیش گرفته است.

جزئیات استراتژی سنتی O2O مشتریان را از یک کانال به کانال دیگر سوق می داد اما O + O یکپارچه تر است و بهتر به نیازهای مشتریان پاسخ می دهد و به آنها امکان می دهد از هر کانال ، هر زمان و هر مکان خرید کنند.

تمام 16000 فروشگاه فیزیکی گروه به سیستم عامل های دیجیتال متصل هستند ، به این معنی که ارائه محصول هرگز به دلیل فضای قفسه محدود نمی شود. با چند کلیک ، تیم های فروشگاهی می توانند محصولات را برای تحویل یا تحویل مشتریان سفارش دهند. با افزایش ظرفیت تحقق ، خرده فروش می تواند ظرف چند ساعت تحویل دهد.

چرا؟ همانطور که بیماری همه گیر ما را مجبور به تغییر نحوه خرید می کند ، بنابراین استراتژی های خرده فروشان نیز باید تغییر کند. مالینا Ngai ، مدیر CO از گروه W Watson Group و مدیر عامل AS Watson (آسیا و اروپا) توضیح می دهد ، “به سادگی ، O + O نحوه خرید امروز مشتریان را توصیف می کند. سفر مشتری تقریباً همیشه شامل آفلاین بعلاوه آنلاین است … انگیزه رانندگی و ارائه این استاندارد جدید O + O مشخص است ، هیچ هزینه ای برای خرید مشتری در فروشگاه های فیزیکی وجود ندارد. در حقیقت ، مشتری O + O سه برابر آنچه مشتری مستقیمی در فروشگاه با ما خریداری می کند ، خرج می کند. این در مورد ایجاد سهم بیشتر از کیف پول و ارزش بیشتر مشتری در طول عمر است. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>