Avon با چالش #LiftLockPop در TikTok شروع به کار کرد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ به عنوان بخشی از سفر تحول دیجیتالی مداوم خود ، شرکت Avura و Natura اولین شرکت خود را در TikTok انجام داده اند.

جزئیات کمپین افتتاحیه Avon TikTok یک هشتگ مارک هشتگ #LiftLockPop است و از آخرین راه اندازی آن ، ریمل لیفت از طریق مسنجر نامحدود پشتیبانی می کند. این کمپین که توسط واینر مدیا لندن ایجاد شده است ، از تأثیرگذاران کلیدی زیبایی ، مد و سبک زندگی برای نشان دادن مزایای محصول و تشویق کاربران پلت فرم رسانه های اجتماعی برای نشان دادن ظاهر خود استفاده می کند.

چرا؟ حضور TikTok به شما کمک خواهد کرد تا Avon با محتوای جذاب جذابیت رقابتی برند و همچنین سهولت دسترسی به خرید را به مخاطبان جدید برساند. هانا لالی ، رئیس زیبایی در Avon می گوید ، “این یک فصل واقعا هیجان انگیز در داستان دیجیتال Avon است زیرا ما از سیستم عامل های اجتماعی استفاده می کنیم تا بتوانیم ارتباط آوان را در دنیای زیبایی نشان دهیم و همچنین محتوای خلاقانه و سرگرم کننده ای را برای بینندگان ارائه دهیم. #LiftLockPop یک کمپین سرگرم کننده و بصری است که ریمل Lift Instant Lift را برای مخاطبانی که شاید Avon را به عنوان یک مقصد زیبایی در نظر نگرفته اند ، زنده می کند ، اما اکنون می بیند که ما با یک کلیک یک دکمه محصولات زیبایی را ارائه می دهیم. TikTok یک بستر ایده آل برای Avon است تا زیبایی ، هدف و داستان های مردم را به اشتراک بگذارد که ما را به یکی از محبوب ترین مارک های زیبایی در جهان تبدیل می کند. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>