
[ad_1]
چه؟ Beiersdorf اعلام کرده است که اولین مارک مراقبت از پوست شخصی و دیجیتالی خود را با نام OWN عرضه کرده است
جزئیات این مجموعه جدید به عنوان بخشی از تمرکز دیجیتالی ، مستقیم و پایدار خود راه اندازی شده است ، از هوش مصنوعی استفاده می کند و حول یک الگوریتم اختصاصی ساخته شده است.
مصرف کنندگان که به عنوان بخشی از یک مدل فروش دیجیتال به طور انحصاری در دسترس هستند ، به وب سایت اختصاصی مراجعه می کنند و در آنجا در یک پرسشنامه ارزیابی شده علمی شرکت می کنند تا مشخص کنند که کدام فرمول مراقبت از پوست برای پوست آنها مناسب است.
مخفف کلمه “فقط آنچه لازم است” ، بسته بندی شخصی سازی را یک قدم جلوتر می برد و نام خریدار به آن اضافه می شود ، در حالی که بطری ها با بسته بندی بیرونی ساخته شده از مواد آلی قابل شارژ هستند.
چرا؟ این مدل تجاری به عنوان بخشی از استراتژی CARE + غول مراقبت شخصی راه اندازی شده و در بازارهای اصلی اروپا راه اندازی می شود و بر محرک های اصلی صنعت تمرکز دارد. مراقبت از پوست شخصی و دیجیتال.
استفان دی لوکر ، مدیر ارشد اجرایی Beiersdorf ، گفت ، “نقطه تفاوت ما این است که محصولات با هر سفارش جدید به طور خودکار تکامل می یابند – از جمله معیارهایی مانند سبک زندگی ، شرایط شخصی افراد یا تغییرات فصلی.
“با این رویکرد جامع ، ما نه تنها ارتباط مستقیم دیجیتال با مصرف کنندگان برقرار می کنیم ، بلکه دانش خود را در مورد مصرف کنندگان و پوست آنها نیز ارتقا می دهیم. این به ما کمک می کند تا در آینده راه حل های شخصی بهتری نیز ارائه دهیم. “
Leave a reply