Colgate-Palmolive با مجموعه جدید شرکت کالگیت بر روی سلامتی تمرکز دارد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ Colgate-Palmolive با راه اندازی مجموعه جدید شرکت خود توسط Colgate بر روی سلامتی تمرکز کرده و گفته می شود بیانگر خود را تقویت می کند.

جزئیات این شرکت اظهار داشت که هدف این مجموعه “صحبت با نسل بعدی علاقه مندان به زیبایی” است ، با این مفهوم که از این فرضیه بدست می آید که می تواند “عمل ساده مسواک زدن شما را به آدابی برای احساس خوب” تبدیل کند.

شرکت Colgate دارای هفت محصول شامل خمیردندان ، مسواک ، دهان شویه ، سفید کننده دندان و زبانه های خمیردندان است. این محدوده بصورت مستقیم و آنلاین در Ulta و همچنین شرکت اختصاصی شرکت وب سایت Colgate راه اندازی خواهد شد.

طبق یک اعلامیه مطبوعاتی ، “CO توسط کلگیت در حال ساخت یک مدل کمک مالی به این مارک است تا با خرید هر خرید ، تمرکز خود را بر سازمانهای غیر انتفاعی بگذارد که به تضمین آینده ای کمک می کنند تا همه بتوانند حقیقت خود را جسورانه زندگی کنند. “

چرا؟ مونیکا آرناودو ، مدیر ارشد بازرگانی ، Ulta Beauty ، در مورد مجموعه جدید صحبت کرد ، “ما خوشحالیم که شریک خرده فروشی انحصاری شرکت CO توسط Colgate هستیم و بستری را برای کشف و استقبال از این مجموعه ابتکاری فراهم می کنیم.
“ما به عنوان یک رهبر زیبایی و مقصد مورد علاقه در میان علاقه مندان به زیبایی Gen Z ، می دانیم که کارهای روزمره برای سلامتی جامع میهمانان چقدر مهم است. شرکت CO توسط کلگیت عمل ساده مسواک زدن را به یک مراسم مراقبت از خود تبدیل می کند – و این چیزی است که باید از آن لبخند زد. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>