Coty Q2 2021: فروش در فصل تعطیلات 16 درصد افت می کند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ کوتی نتایج خود را برای سه ماهه دوم سال مالی جاری گزارش کرده است. فروشنده زیبایی آمریکا در سه ماه منتهی به 31 دسامبر سال 2020 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 16 درصد (18 درصد LFL) کاهش فروش داشته است. با این حال ، این 1 درصد از عملکرد Q1 آن جلوتر بود و باعث شد Coty عملکرد خود را به عنوان “بهبود مستمر” تحسین کند.

جزئیات گزارش شده که درآمد عملیاتی تعدیل شده به 188.4 میلیون دلار رسیده است که 7 درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

کوتی گفت ، پرستیژ و تجارت الکترونیکی با 40 درصد افزایش فروش آنلاین ، برجسته ترین موارد هستند ، در حالی که تجارت معتبر با وجود ادامه مشکلات کانال خرده فروشی سفر ، روند LFL را به ترتیب 9 درصد بهبود می یابد.

چرا؟ Sue Y. Nabi ، مدیر عامل شرکت Coty ، توضیح می دهد ، “نتایج قوی سه ماهه دوم ما بر اساس حرکت سه ماهه اول استوار است ، زیرا کل سازمان با یک نظم ، انعطاف پذیری و خلاقیت در یک فضای نامطمئن به کار خود ادامه می دهد. با درآمد حاصل از اهداف و سود ، گردش وجوه نقد و بدهی بیش از انتظارات ، از جمله رشد 6 درصدی EBITDA ، مشخص است که Coty بسیار قویتری در حال ظهور است ، که به اعتقاد ما هرگونه چرخش مغاره های بازار کوتاه مدت را تحمل می کند در حالی که به طور همزمان قرار دارد برای به دست آوردن فرصت های بهبود جهانی نهایی. با ورود به Q3 ، روند ژانویه مطابق با انتظارات ما شروع می شود. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>