Estee Lauder کمپین AR را در Snapchat راه اندازی می کند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ بر اساس گزارشی که توسط بازاریابی موبایل منتشر شده ، Estee Lauder به کاربران اسنپ چت این فرصت را می دهد تا بنیادهای Double Wear Stay-In-Place و Futurist Hydra Rescue SPF45 را از طریق این پلتفرم از طریق این پلتفرم تجربه کنند.

جزئیات حدود 60 سایه را می توان در سایت رسانه های اجتماعی با یک ضربه تند وشدید زدن برای خرید سهولت خرید آزمایش کرد.

چرا؟ نیکولا کیسی ، مدیر بازاریابی Estee Lauder انگلستان و ایرلند ، به بازاریابی موبایل گفت: “ما از همکاری با Snapchat برای ایجاد تجربه امتحان مجازی واقعیت افزوده (AR) برای بنیادهای شاخص خود بسیار خوشحالیم. Snap رهبر AR است و به درستی می فهمد که چگونه می توان از طریق این رسانه ابتکاری به روشی خلاقانه و تعاملی ارتباط برقرار کرد که با مخاطبان ما طنین انداز است. کمپین هایی که ما تاکنون اجرا کرده ایم واقعاً موفقیت آمیز بوده اند ، بنابراین ما هیجان زده هستیم که از این آخرین تجربه برای لذت بردن از جامعه خود استفاده می کنیم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>