ITP Media مجلات چاپی Harper’s Bazaar و Esquire را به عربستان سعودی معرفی می کند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ ITP Media با اجازه از محمد بن سلمان ، ولیعهد سعودی ، به عنوان بخشی از استراتژی چشم انداز 2030 ، Harper’s Bazaar Saudi و Esquire Saudi را در عربستان راه اندازی کرده است.

جزئیات این دو مجله جدید فضای رسانه های چاپی کشور را تکامل می بخشند و عناوین شامل محتوای نویسندگان داخلی و گروه رسانه ای ITP دبیرخانه های تحریریه را در ریاض راه اندازی می کنند.

نویسندگان زن سعودی مانند علا Balk بلخی ، لوبنا هدایت حسین و ماریام موصلی برای این مجلات سفارش داده شده اند که به دو زبان به زبان های انگلیسی و عربی ساخته می شوند و هر سال دوبار منتشر می شوند.

گفته می شود استراتژی چشم انداز 2030 یک بازنگری اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در قوانین محافظه کارانه پادشاهی است.

پرنسس نورا بنت فیصل آل سعود ، یکی از اعضای کمیسیون مد عربستان سعودی ، در بیانیه ای گفت: “انتشارات مد این توانایی را دارد که بستری قدرتمند باشد که بتواند داستان استعدادهای مد بومی عربستان را روایت کند و تبادل فرهنگی را تشویق کند.”

چرا؟ در حالی که جهان در جهت دیجیتالی حرکت می کند ، راه اندازی دو نشریه چاپی جذابیت مداوم خاورمیانه برای بازار لوکس را برجسته می کند. به همین ترتیب ، این یک نقطه عطف اساسی برای یک کشور مشهور خصوصی و محافظه کار است.

اولیویا فیلیپس ، سردبیر مجله ، گفت: “این نسخه ویژه بازار عربستان است. این فقط به صورت چاپی توزیع می شود ، که برای سلیقه و زیبایی خاص مصرف کننده سعودی تنظیم شده است و همچنین استعدادهای درخشان و مناظر سعودی را به نمایش می گذارد ، بسیاری از آنها قبلاً هرگز دیده نشده اند. ”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>