L’Occitane USA پرونده های ورشکستگی را مطرح می کند. با هدف تعطیلی فروشگاه های همه گیر زده است

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ بازرگان خرده فروش زیبایی L’Occitane در ایالات متحده این هفته پرونده ورشکستگی فصل یازدهم را به امید کاهش تعداد فروشگاه های خود که به دلیل تعطیلی فروشگاه ها متضرر شده اند ، کاهش داد.

جزئیات این شرکت با هدف بستن سریع 23 فروشگاه ، در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که “تجارت آن تحت تأثیر تعهدات غیر متناسب اجاره فروشگاه که دیگر قابل تحمل نیستند ، تحت تأثیر قرار می گیرد.”

Yann Tanini ، مدیرعامل L’Occitane آمریکای شمالی ، با مراجعه به اوراق دادگاه ، گفت که این شرکت سالانه 30.3 میلیون دلار تعهدات اجاره داشته است ، 15.1 میلیون دلار معوقه دارد و صاحبان خانه بیش از 500000 دلار سپرده امنیتی نگهداری می کنند.

تانینی ادامه داد ، “[T]هدف اصلی بدهکار در فصل 11 این است که تا حدودی با رد برخی از اجاره ها ، رد پای فیزیکی آن را درست کند تا بتواند با توجه به تغییر روزافزون به خرید آنلاین و تأثیر همه گیر COVID-19 ، بدهکار را به سازگاری و رشد سودآوری پایدار برساند. در خرده فروشی آجر و ملات. “

چرا؟ در بخش 11 پرونده L’Occitane موضوع دائمی فروشگاه های خالی در میان بیماری همه گیر برجسته شده است ، با خرده فروشانی که به دنبال گزینه های ورشکستگی هستند تا خود را از قرارداد اجاره حذف کنند و با صاحبخانه ها وارد مذاکره شوند.

در حالی که بیماری همه گیر میزان فروش L’Occitane در فروشگاه را کاهش داده است ، بین آوریل و دسامبر سال گذشته 21 درصد کاهش داشته است ، این شرکت گزارش کرده است که فروش تجارت الکترونیکی 72 درصد افزایش یافته است.

L’Occitane اظهار داشت که پرونده “تحولاتی را که به خوبی پیش می رود و موقعیت شغلی خود برای آینده را تسریع می بخشد”.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>