L’Oréal ابزار آزمایش مجازی Modiface را برای برند Essie راه اندازی کرد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ L’Oréal از توسعه دهنده واقعیت AR Modiface برای راه اندازی یک ابزار آزمایش مجازی جدید برای نام تجاری ناخن Essie با نام Essie On Hand استفاده کرده است.

جزئیات توسعه دهنده با خرید Modiface در سال 2018 ، یک سالن آزمایش مبتنی بر وب ایجاد کرده است که به مصرف کنندگان امکان می دهد لاک ناخن Essie را با آپلود عکس یا استفاده از تلفن هوشمند خود برای ردیابی حرکت انگشت و ناخن ، آزمایش کنند.

بدون نیاز به استفاده از برنامه ، خریداران می توانند رنگ ناخن مورد نظر خود را مستقیماً به سبد خرید خود در وب سایت Essie اضافه کنند ، قبل از اینکه برای تکمیل فروش به شرکای خرده فروشی مارک مانند Target ، Ulta یا CVS هدایت شوند.

این ابزار شامل یک کد QR است که به شما امکان می دهد قبل از خرید ، رنگ ناخن را در فروشگاه امتحان کنید.

سرویس جدید دارای 75 سایه ژل کوتور نام تجاری است. انتظار می رود رنگها و ویژگی ها افزایش یابد.

چرا؟ همزمان با تکامل و تطبیق جهان با عادی جدید در جهانی پس از همه گیری ، مارک ها تمام مراحل را برای تکثیر تستر و گزینه های نمونه قدیمی در حال بیرون کشیدن هستند.

کارولین هولبا ، جنرال موتورز ، Essie Worldwide ، گفت ، “Essie تمام محصولات ما را با رنگ ظریف بی عیب و نقص و کاربرد دقیق و آسان طراحی و ایجاد می کند. سالن آزمایش مجازی Essie On Hand جدید ما تفاوتی ندارد! این بالاترین استاندارد در خدمات امتحان ناخن است تا کشف رنگ Essie را سرگرم کننده ، آسان و در دسترس قرار دهد. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>