L’Oréal بت مجازی را برای بازار چین آغاز کرد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ بر اساس گزارشی که توسط TechiAzi منتشر شده ، گروه L’Oréal یک بت مجازی برای بازار چین راه اندازی کرده است. این شخصیت به سبک انیمیشن که آقای او لقب گرفته ، متهم به ایجاد محتوا برای کانال های رسانه های اجتماعی غول زیبایی فرانسه است.

جزئیات آقای او به عنوان یک کارآفرین 24 ساله ، چینی-فرانسوی مشتاق علاقه به پایداری و فعالیت در صنعت زیبایی است. او درباره روندها ، مواد اولیه و ابتکارات زیست محیطی و همچنین مصاحبه با KOL ها و افراد مشهور پست می گذارد. چرا؟ صنعت بت مجازی در چین از افراد قابل توجهی برخوردار است – حدود 64 درصد از افراد 14 تا 24 ساله در چین از یک بت مجازی پیروی می کنند و جریان های پخش زنده میزبان بت در حال رونق است. برای مارک ها ، قیمت ایجاد یک بت مجازی در مقایسه با تأیید تأیید KOL کمرنگ است ، در حالی که تعامل به طور کلی مشابه است ، و پرتاب را بدون هیچ مشکلی انجام می دهد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>