
[ad_1]
چه؟ بر اساس گزارشی که توسط TechiAzi منتشر شده ، گروه L’Oréal یک بت مجازی برای بازار چین راه اندازی کرده است. این شخصیت به سبک انیمیشن که آقای او لقب گرفته ، متهم به ایجاد محتوا برای کانال های رسانه های اجتماعی غول زیبایی فرانسه است.
جزئیات آقای او به عنوان یک کارآفرین 24 ساله ، چینی-فرانسوی مشتاق علاقه به پایداری و فعالیت در صنعت زیبایی است. او درباره روندها ، مواد اولیه و ابتکارات زیست محیطی و همچنین مصاحبه با KOL ها و افراد مشهور پست می گذارد. چرا؟ صنعت بت مجازی در چین از افراد قابل توجهی برخوردار است – حدود 64 درصد از افراد 14 تا 24 ساله در چین از یک بت مجازی پیروی می کنند و جریان های پخش زنده میزبان بت در حال رونق است. برای مارک ها ، قیمت ایجاد یک بت مجازی در مقایسه با تأیید تأیید KOL کمرنگ است ، در حالی که تعامل به طور کلی مشابه است ، و پرتاب را بدون هیچ مشکلی انجام می دهد.
Leave a reply