L’Oréal سه ماهه اول “قوی” را با فروش 10.2 درصدی افزایش می دهد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ L’Oréal نتایج خود را برای سه ماهه اول سال 2021 مالی گزارش کرده است. این غول زیبایی فرانسوی شاهد فروش چشمگیر بازار بود و رشد 10.2 درصدی مشابه داشت و به 7.61 میلیارد یورو رسید.

جزئیات تمام مناطق جغرافیایی صرفه جویی در اروپای غربی ، با عملکرد خوبی در آفلاین و آفلاین از سوی آمریکای شمالی و بازگشت آسیا و اقیانوسیه به سرعت رشد بسیار پویای پیش از همه گیری ، که به ویژه توسط یک سرزمین اصلی در حال رشد سریع چین اتفاق افتاده ، شاهد رشد بوده اند. تجارت الکترونیکی اکنون 26.8 درصد از فروش را تشکیل می دهد و رشد سه ماهه اول سال مالی 47.2 درصدی را ثبت کرده است.

از نظر بخش ، سه بخش غول زیبایی فرانسه ، محصولات حرفه ای ، لوازم آرایشی فعال و L’Oreal Luxe رشد دو رقمی را نشان دادند در حالی که محصولات مصرفی ثابت ماندند ، و با تقاضای ضعیف برای گروه آرایشی که مانع از آن می شود ، مانع می شود.

چرا؟ ژان پل آگون ، رئیس و مدیر ارشد اجرایی L’Oréal ، اظهار داشت: “علی رغم بحران بهداشتی و اقدامات مرتبط با آن در برخی از کشورها ، به ویژه در اروپای غربی ، بازار زیبایی همچنان بهبود می یابد. با توجه به این شرایط ، L’Oréal سال را با رشد بسیار قوی با 10.2 درصد مشابه در سه ماهه اول آغاز کرده و عملکرد چشمگیری در بازار داشته است. بنابراین این گروه به شتاب خود که در سه ماهه سوم سال 2020 آغاز شده است ادامه می دهد و در مقایسه با سه ماهه اول 2019 با 5.0 درصد مشابه افزایش می یابد.

در محیطی که به دلیل برنامه های واکسیناسیون به تدریج در حال بهبود است ، و به لطف تعهد و عزم تیم های مختلف در سراسر جهان ، L’Oréal در یک حالت روحیه مبارزه قرار دارد ، با تمرکز بر راه اندازی محصولات و سرمایه گذاری در محرک های رشد برای حمایت از رشد از مارک های آن بنابراین ما به توانایی خود برای پیشی گرفتن از بازار و دستیابی به یک سال رشد در فروش و سود اطمینان داریم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>