L’Oréal Paris کمپین Stand Up را برای افزایش آگاهی در مورد آزارهای خیابانی در اندونزی راه اندازی می کند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ L’Oréal Paris به منظور افزایش آگاهی در مورد آزار و اذیت های خیابانی در اندونزی کمپین Stand UP خود را آغاز کرده است ، با سینتا لورا کیل بازیگر اندونزیایی که به عنوان جدیدترین سفیر این برند منصوب می شود ، پیشگام یک فیلم تبلیغاتی است.

جزئیات این فیلم یک دقیقه ای توسط M&C Saatchi Indonesia ساخته شده است و کایل توضیح می دهد که وی در مکان های عمومی احساس امنیت نمی کند.

از بینندگان خواسته می شود از طریق یک سایت اختصاصی که نحوه ایستادگی در برابر آزارهای خیابانی را آموزش می دهد ، در این کمپین شرکت کنند.

این فیلم توسط رسانه های اجتماعی و برنامه های تأثیرگذار پشتیبانی خواهد شد.

چرا؟ این برنامه که با همکاری کمیسیون ملی خشونت علیه زنان – Komnas Perempuan ایجاد شده است ، هدف آن آموزش 100000 اندونزیایی و همچنین ایجاد جامعه ای برای ایجاد فضاهای امن برای زنان است.

ماریا آدینا ، مدیر کل برند ، L’Oréal Paris ، گفت: “جنبش ایستادن راه ما برای تحقق بخشیدن به هدف تجاری خود از ایجاد ارزش شخصی در زنان است. آزار و اذیت جنسی در خیابانهای اندونزی بسیار بیداد می کند ، به طوری که زنان حتی نمی فهمند که چه زمانی مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. ما معتقدیم که برنامه ما تحول مثبتی را در جامعه اندونزی ایجاد می کند و حرکت آزادانه زنان بدون ترس از آزار و اذیت را برای زنان امن تر می کند. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>