LVMH نتایج Q1 را تقویت می کند. تقاضای کالاهای لوکس در ایالات متحده و چین را سرمایه گذاری می کند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ LVMH “شروع خوب سال” را گزارش کرده و درآمد 14 میلیارد یورویی را برای سه ماهه اول سال 2021 ثبت کرده است که 32 درصد رشد داشته است.

جزئیات این افزایش به معنای بازگشت به رشد شرکت کالاهای لوکس پس از چندین چهارم کاهش در سال 2020 است.

کالاهای چرمی و مد به عنوان “شروع عالی” مشخص شد ، که 52 درصد به صورت ارگانیک افزایش یافت ، در حالی که خرده فروشی انتخابی ، که همچنان تحت تأثیر محدودیت های سفر بین المللی قرار داشت ، تنها بخشی بود که افت را گزارش کرد.

عطرها و لوازم آرایشی از رشد 18 درصدی YYY در سه ماهه گذشته خبر دادند ، به گفته این بخش از رشد مداوم فروش آنلاین از مصرف کنندگان محلی سود برده است. این تأثیر تعلیق سفرهای بین المللی و تعطیلی فروشگاه های محلی را جبران می کند.

چرا؟ آغاز امیدوار کننده سال ، برجای ماندن قدرت کالاهای لوکس در پی یک بحران است ، با فروش LVMH که عمدتا توسط مصرف کنندگان آمریکایی و چینی انجام می شود و همچنان به خرید کالاهای برتر از مارک های گروه مانند Dior و Louis Vuitton ادامه می دهند.

در صورت ادامه درآمد LVMH با درآمد مشابه ، درآمد سالانه گروه از ارقام قبل از همه گیری فراتر خواهد رفت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>