P&G با هدف بهبود تصویربرداری از “زندگی سیاه” روی صفحه ، فرصت های سازندگان سیاه را افزایش می دهد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ Procter & Gamble از ایجاد یک پلت فرم جدید به نام Widen the Screen خبر داده است که امکان ایجاد و گسترش بیشتر خالقان Black را در تبلیغات ، فیلم و تلویزیون فراهم می کند.

جزئیات پلت فرم “ایجاد ، توسعه استعدادها و مشارکت” شامل “فیلم ها و ابتکارات جدیدی است که شامل داستان نویسان متنوع تر ، مبارزه با تعصب در برابر همه مردم است که توسط اظهارات نادرست تقویت می شود ، افزایش سرمایه گذاری در رسانه های تحت مالکیت سیاه و تحت مدیریت و ایجاد سازندگان متنوع تر به روشی که باعث پیشرفت می شود. مسیر آنها برای موفقیت طولانی مدت است.

این فیلم سرود برای اولین بار در جوایز Image NAACP 2021 به نمایش درآمد ، شامل یک فراخوان برای اقدام برای به تصویر کشیدن دید کلی تر از زندگی سیاه بود.

P&G همچنین از طریق برنامه هایی مانند پروژه مارکوس گراهام و طرح یک مدرسه برای خلاقیت یک مدرسه از سازندگان سیاه حمایت خواهد کرد.

چرا؟ گفته می شود که این پلت فرم “گسترش قابل توجهی” در تلاشهای P&G برای رفع تعصبات نژادی و معرفی نادرست افراد رنگارنگ در صنعت تبلیغات است. این شرکت به دنبال تهیه باند برای گسترش در آینده است.

مارک پریچارد ، مدیر ارشد برند ، Procter & Gamble ، گفت: “در حالی که ما برابری را در اولویت اصلی P&G قرار داده ایم و برای انجام همین کار با شرکت های دیگر کار کرده ایم ، ما تشخیص می دهیم که فقط کافی نیست. ما باید نابرابری های سیستمیکی را که در صنعت ما وجود دارد ، برطرف کنیم و به همین دلیل است که “Widen The Screen” یک اقدام بسیار مهم است ، نه فقط برای P&G ، بلکه برای صنعت.
وی افزود: “با افزایش و تساوی زمینه سازندگان سیاه ، ما می توانیم تغییراتی را ایجاد كنیم كه به نفع همه گروه های كم نماینده باشد و منجر به تولید محتوای فیلم ، تلویزیون و تبلیغات با كیفیت بالاتر ، مرتبط تر شود و ارزیابی ما از ثروت جامعه ما را تعمیق بخشد. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>