Sephora با تمرکز بر بنیانگذاران BIPOC مجدداً برنامه Acubrator Incubator را راه اندازی می کند

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments


چه؟ Sephora از راه اندازی مجدد برنامه Accelerator Incubator خود خبر داده است ، برنامه ای که امسال منحصراً بر بنیان گذاران BIPOC متمرکز خواهد شد.

جزئیات در سال ششم خود ، گروه 2021 فقط بر پایه گذاران رنگ متمرکز خواهد شد ، کسانی که به “برنامه درسی قوی ، راهنمایی ، حمایت از تجارت ، بودجه بالقوه و ارتباطات سرمایه گذاران با شرکت کنندگان” دسترسی پیدا خواهند کرد.

هشت مارک عملاً در جهت گیری ، بوت کمپ ، برنامه ریزی ارائه ، و روز و درجه فارغ التحصیلی شرکت می کنند و کارشناسان صنعت مانند بنیانگذار Briogeo ، نانسی تواین و ویکی تسای از Tatcha به عنوان مشاور فعالیت می کنند.

مارک های این برنامه 54 Thrones ، EADEM ، Glory ، Hyper Skin ، Imania Beauty ، Kulfi Beauty ، ries و Topicals هستند.

طبق یک اعلامیه مطبوعاتی ، “پس از اتمام برنامه ، همه مارک های شرکت کننده در Sephora راه اندازی می شوند ، و خرده فروش معتبر را در مسیر قرار می دهند تا مجموعه خود را از مارک های متعلق به سیاه تا پایان سال 2021 دو برابر کند.”

چرا؟ Sephora به دنبال تقویت تعهد خود در زمینه نمایندگی BIPOC در زیبایی های معتبر و فروشگاه ها و فروشگاه الکترونیکی خود با تمرکز جدید است.

آرتمیس پاتریک ، معاون اجرایی Sephora و مدیر ارشد بازرگانی جهانی ، گفت ، “هدف این برنامه مدتهاست که حمایت معنادار و مداوم از مارک های در حال رشد را ارائه می دهد ، و این دقیقاً همان چیزی است که ما قصد داریم آن را به گروه همگانی خود در سال 2021 ارائه دهیم. . هر یک از هشت بنیانگذار شرکت کننده در نوع خود الهام بخش هستند و ما با صمیم قلب به توانایی آنها در Sephora اعتقاد داریم. ما بسیار هیجان زده هستیم که به شکل گیری آینده آنها کمک می کنیم و در نهایت این مارک ها را به مشتریان خود معرفی می کنیم. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>