
[ad_1]
چه؟ طبق گزارشی از بیزنس مد ، شیزیدو اعلام کرد که قصد دارد مارک واسو با محوریت جوانان را از بازار ژاپن بیرون بکشد.
جزئیات گفته می شود که شرکت J-beauty توزیع این مارک در فروشگاه های فیزیکی کشور را متوقف کرده و فروش آنلاین محصولات را تا پایان سال متوقف خواهد کرد.
فروش واسو در سایر بازارهای جهانی ادامه خواهد داشت.
چرا؟ گفته می شود که این مارک ، به عنوان محدوده سطح مراقبت از پوست برای جمعیتی جوان ، از استراتژی طولانی مدت Shiseido در تمرکز بر بازار مراقبت از پوست برتر که 70 درصد تجارت آن را تشکیل می دهد ، خارج می شود.
Leave a reply