Walmart پیش از راه اندازی ابزار self-service ، فن آوری تبلیغاتی Thunder را به دست می آورد

Category: خبر های جهان و زیبایی Comments: No comments

[ad_1]

چه؟ Walmart فناوری و IP پشت شرکت تبلیغات فناوری Thunder را بدست آورده است ، که نقشی اساسی در عرضه جدید پلت فرم تبلیغاتی صفحه نمایش خودکار خود دارد که قرار است در اواخر سال جاری ارائه شود.

جزئیات خرده فروش آمریکایی در حال گسترش شبکه رسانه ای خود است ، با استفاده از ابزار سلف سرویس و فناوری Thunder به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد نسخه های مختلفی از تبلیغات نمایشی را که انواع مختلفی از مشتریان را هدف قرار داده است ، تهیه و خریداری کنند.

Walmart اکثر کارمندان تندر را به عهده خواهد گرفت ، با این حال ، طبق قرارداد WSJ.com ، قرارداد های موجود مشتری فسخ خواهد شد.

چرا؟ والمارت با بستر جدید تبلیغات خودنمایشی خود به دنبال تهیه بودجه بیشتری از بودجه بازاریابی از مشاغل کوچکتر است. این اقدام منعکس کننده افرادی مانند Kroger و Target است که همچنین درآمد تبلیغات دیجیتال خود را به منظور به چالش کشیدن پادشاهان تجارت الکترونیکی مانند آمازون هدایت کرده اند.

Janey Whiteside ، مدیر ارشد مشتری در Walmart ، در بیانیه ای گفت ، “در حالی که ما به رشد تجارت رسانه ای خود ادامه می دهیم ، باید راه هایی پیدا کنیم که بتوانیم به راحتی به همه تامین کنندگان خدمات ارائه دهیم – چه این شرکت ها باشند که سالها تأمین کننده Walmart بوده اند یا بازار کاملاً جدید تأمین کنندگان صفحه نمایش جدید سلف سرویس و ادغام فناوری Thunder این کار را انجام می دهد. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>